Alla inlägg den 11 december 2008

Av Inga-Lina - 11 december 2008 20:04

Fick fler goda nyheter idag - en flyktingfamilj som jag engagerat mig i lite grand fick idag politisk asyl. Det är faktiskt inte så vanligt - de flesta får uppehållstillstånd av humanitära skäl. Inte för att det gör nån skillnad i sak.


Barnboken är snart tillbaka hos mig med förlagets synpunkter - det ska bli roligt att redigera den! Funderingarna på vad jag ska skriva sen har jag lagt på hyllan, och hoppas att poletten trillar ner efter jul. Dock har jag lovat att skriva en artikel - det känns lite nervöst; det var två månader sedan jag skrev senast och jag tror att jag legat av mig. Skriva för en kvällstidning är en fråga om att vara i form, och precis som med träning kan det vara svårt att hämta in formen om man låtit bli vikterna i några veckor. Tack och lov brukar jag komma igen, men just nu känns det som en utmaning att skriva en enkel artikel. Och jag, som skrev som på löpande band (löparband?) i somras!


Träningen går för övrigt bra; min personlige tränare har åkt på semester och idag har jag nog fuskat, men saken är att jag faktiskt tränar tre gånger i veckan nu. Helt otroligt, med tanke på den soffpotatisform jag antagit det senaste året.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards