Direktlänk till inlägg 30 april 2009

Det nya goda...

Av Inga-Lina - 30 april 2009 17:22


Inga-Lina Lindqvist trivs utm�rkt i sin hyresr�tt i �rvinge tr�dg�rdstad

Jag ska ta en paus i bokskrivandet - det beslutet tog jag idag. Därför kommer också bloggen att ligga i träda ett tag. Sedan 1994 har jag konstant varit på gång med ett eller annat manus. Jag kan knappt föreställa mig hur livet ser ut och vad man fyller det med om inte en ny bok. Det ska bli skönt att göra något annat. Skaffa nya erfarenheter. Lära mig nya saker.Träffa folk. Resa, kanske. Tills jag återvänder. Önska mig lycka till!


(bild: Jakob Hultman)



 


 
 
snowflake

snowflake

30 april 2009 18:46

Naturligtvis vill jag önska lycka till!
Nya erfarenheter är aldrig fel. Nästan.

http://snowflakesinrain.wordpress.com

 
Laila Labbala

Laila Labbala

30 april 2009 23:58

Jag önskar dig all lycka! Du behöver det!
Vam kram från obildad Labbala!

http://lailalabbala.wordpress.com

 
Ingen bild

Helena

2 maj 2009 11:50

Alltid otroligt spännande med nya erfarenheter. Det leder alltid till nya möjligheter. Ta dig en liten stund att titta tillbaka, men mer tid att titta framåt. Och massor av tid att njuta av nuet. Önskar dig all lycka!

 
Eva

Eva

2 maj 2009 22:12

Varmt lycka till önskar jag dig! Har du någon aning om hur länge du kommer att ta paus? Ska bli spännande att sen höra vad du hittade på under pausen. Kram!

http://www.bakomberget.blogspot.com

 
Eva

Eva

2 maj 2009 22:15

P.S Vilken fin bild på dig!

http://www.bakomberget.blogspot.com

 
Ingen bild

Inga-Lina

3 maj 2009 17:11

Tack, alla!!! Jag kommer att ta paus fram till jul ungefär. Självklart ska jag berätta om vad jag hittat på:) Jag tror att den närmaste tiden kommer att bli rätt tuff, men att jag i slutändan kommer att må mycket bättre.

 
Eva

Eva

3 maj 2009 21:25

Du tror inte att du skulle vilja skriva något litet blogginlägg innan dess? Bara så vi vet hur du har det.

http://www.bakomberget.blogspot.com

 
Ingen bild

Inga-Lina

3 maj 2009 23:23

Jag kommer säkert att få svårt att hålla fingrarna helt borta från bloggen:) Just nu jobbar jag hårt på att jobba bort alla prestationstankar. Igår pratade jag med min och så sa han: "Oh, det här du berättar, det skulle du skriva om" och jag kände direkt hur jag fick stressutslag. Varför kan jag inte få prata om något roligt utan att genast mala ner det till text? Ja, du förstår:)

 
Eva

Eva

4 maj 2009 09:21

Ja, alla dessa texter som virvlar runt i ens hjärna, de trötta. Så jag förstår dig. Hoppas du kan vila hjärnan med andra saker ett tag nu.

http://www.bakomberget.blogspot.com

 
Syltan

Syltan

12 maj 2009 10:16

Lycka till och må så gott!
*lite avundsjuk sådär*
:-)

http://syltan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Inga-Lina

12 maj 2009 11:10

Tack, Syltan:) Och nu ska jag iväg till kolonilotten och rensa ogräs:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inga-Lina - 25 januari 2010 21:59

Kära vänner! Från och med nu hittar ni mig på den nya bloggen:   http://ryskabarder.bloggplatsen.se/   Den är rätt hårt nischad,men kul! ...

Av Inga-Lina - 19 januari 2010 13:25

Ett nytt år - ett nytt projekt. Under året kommer jag att medverka i en ny blogg, ett projekt där vi tolkar modern rysk poesi och lägger ut tre-fyra dikter i månaden. Vi kommer att fokusera på främst ryska singer/songwriters men även en del moderna k...

Av Inga-Lina - 31 december 2009 13:15

Det har varit ett turbulent år för mig, med många omvärderingar, många bekymmer och många vägval. En rolig sak som hänt är att jag skaffat en kolonilott, där överraskade jag mig själv rejält. Under andra halvan av året hade jag för första gången på l...

Av Inga-Lina - 22 december 2009 16:07

Vad är det med SVT och deras vurm för manliga genier? Mankell skriver om Ingmar Bergman. Mossigt i överkant. Var är den stora satsningen på Karin Boye? Edit Södergran? Astrind Lindgren, för Guds skull! Ja, jag vet att SVT tog tag i Selma Lagerlöf. Me...

Av Inga-Lina - 18 december 2009 20:52

Kan inte fatta att det är sant. Tre veckor ledigt. För första gången på tre år. Ska försöka smälta det. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards