Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Inga-Lina - 21 februari 2008 12:33

Den tionde mars - då ska jag ha petat in trehundrafemtioelva ändringar, förtydliganden och fördjupningar i Drottningflickan. Kosherfinesser, dialoger, reaktioner, kroppsyttringar, väderleksförhållanden - jag är nästan svimfärdig. Men jag kämpar på. För att orka gick jag och köpte en bok som heter Träna hemma - snabbt i form utan gym. Eftersom jag både är snål och lat verkar det passa mig utmärkt. Igår satte jag igång och fick träningsverk efter en kvarts övningar. Idag ska jag powerwalka i tjugo minuter. Om jag inte gör något åt min kropp och hälsa kommer jag aldrig att orka med den här våren. Långsamt, långsamt sipprar det in i mitt medvetande att jag ska komma ut med TVÅ böcker i höst. Inte NOLL böcker, inte EN bok, utan TVÅ. Och en av dem har jag inte ens börjat på. Alltså: fram med min inre bäver!


Inte jag. Inte än.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards