Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Inga-Lina - 9 februari 2008 21:15

... men väl ett långt brev från min redaktör om alla lösa trådar som hänger här och var i bokens väv. Läste Camilla Läckbergs blogg idag och skrattade så jag fick hicka: "Döö, din bokjävel!" - det förstod jag precis. När man bara har lite kvar och det här lilla bara drar och drar ut sig i det oändliga, och aldrig tar sluuuut. De senaste dagarna har varit olovligt stimmiga, dock lyste små stjärnor upp min stormiga himmel. Krititkermöte på Aftonbladet är alltid kul, mina senaste artiklar ligger utlagda på nätet och mitt hemliga bokprojekt gror lite långsamt. Imorgon tänkte jag gå in i tystnaden och försöka åstadkomma en synopsis. Vad mer? Jo, lunch med en mycket kär vän på Tranan, fika med en annan kär vän på Mariatorget och idag middag med hela skrivargänget. Vi träffas ungefär varannan månad, läser varandras texter och äter jättegott. Idag var vi hemma hos mig. Älggryta, fikon med nötter, exotisk frukt, ostbricka, kakor - och champagne! För att inte tala om hembakat valnötsbröd och andra små förlustelser. Men jag missade Melodifestivalen! En liten fläck på min kvälls sol.


Jättegott!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards