Alla inlägg under juli 2008

Av Inga-Lina - 14 juli 2008 11:45

Semesterveckan är över - avslutades igår med en grand finale på Siaröfortet. Uppfriskande bad och quinoasallad. Idag är det dags att återgå till mina kära galärer. Två böcker väntar på att recenseras, jag ska läsa in mig på ett väldigt roligt ämne för min nästa större artikel och parallelt jobbar jag med barnboken. Drottningflickan ligger tryggt och stilla på tryckeriet och väntar på sin tur - och hemsidan skapas i det fördolda... Business as usual. 

Av Inga-Lina - 10 juli 2008 22:41

Den där semestern, där jag skulle vara ensam och i tystnad... den har inte fungerat alls. Goda vänner från Kanada kom på besök och under ett par dagar noterade jag förundrat hur tredje generationen i rad lärde känna varandra och hur förbluffande väl de kom överens. Idag lyckades jag komma ut på en utflykt. Åkte till Farsta och hittade efter en hel del irrande till någon sorts vattendrag. Badade fötterna. Försökte att inte tänka på någonting alls. Åt kinesiskt - restaurangen hade buffé och på menyn stod det helt frankt: "Du får äta så mycket du vill men du får inte kasta maten". Wow!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards