Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Allt går så fort

Av Inga-Lina - 27 mars 2008 22:00

Saker får snart inte plats i min hjärna. Idéerna nästan väller ut genom öronen och jag försöker hålla ihop allt och lyckas nästan, men så får jag ont i magen istället. Fast det är en skön känsla att vara så efterfrågad:) Min roman ska presenteras på ett säljmöte på måndag och det känns lite nervöst. Jag har precis skrivit en lista på varför Drottningflickan är säsongens bästa roman. Kom på att min främsta kvalité är att jag är en rolig kvinnlig variant av Kay Pollak. Men nu ska jag försöka glömma romanen och fokusera på Hej Gud! Är du där? Släpar bilderna med mig överallt och skriver för hand vilket jag inte gjort sedan 1980-talet. Härligt retro!


Vaddå inte jag på den bilden?

 
 
Eva

Eva

27 mars 2008 22:10

:-) Då är jag retro för jämnan! Skriver ofta för hand. Me like! Har du bilder till boken färdiga?

http://www.bakomberget.blogspot.com

 
Eva

Eva

27 mars 2008 22:13

Men vaddå? Är du kvinnornas svar på Kay Pollak? Hm. Förresten så har Elin releasefest för sin bok ikväll, på en klubb i Gtb. Hennes mor håller tummarna.

http://www.bakomberget.blogspot.com

 
Ingen bild

Inga-Lina

28 mars 2008 18:49

Nä, jag är inte KVINNORNAS svar på Kay Pollak, jag är den Kay Pollak kunde ha varit om HAN var kvinna OCH hade haft humor:) Ska hålla tummarna för Elin - det går fortsatt bra för henne på Vulkan, såg jag:)

 
Eva

Eva

28 mars 2008 19:19

*asg*. DET hade varit ett lyft! Det gick jättebra för henne. Fullt på klubben, hon hade gjort ett mkt bra framträdande och fått massor av cred, både för uppläsningen samt texter. Hon är en sån person som älskar att stå på scenen (undrar var hon fått det ifrån?:-)

http://www.bakomberget.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inga-Lina - 25 januari 2010 21:59

Kära vänner! Från och med nu hittar ni mig på den nya bloggen:   http://ryskabarder.bloggplatsen.se/   Den är rätt hårt nischad,men kul! ...

Av Inga-Lina - 19 januari 2010 13:25

Ett nytt år - ett nytt projekt. Under året kommer jag att medverka i en ny blogg, ett projekt där vi tolkar modern rysk poesi och lägger ut tre-fyra dikter i månaden. Vi kommer att fokusera på främst ryska singer/songwriters men även en del moderna k...

Av Inga-Lina - 31 december 2009 13:15

Det har varit ett turbulent år för mig, med många omvärderingar, många bekymmer och många vägval. En rolig sak som hänt är att jag skaffat en kolonilott, där överraskade jag mig själv rejält. Under andra halvan av året hade jag för första gången på l...

Av Inga-Lina - 22 december 2009 16:07

Vad är det med SVT och deras vurm för manliga genier? Mankell skriver om Ingmar Bergman. Mossigt i överkant. Var är den stora satsningen på Karin Boye? Edit Södergran? Astrind Lindgren, för Guds skull! Ja, jag vet att SVT tog tag i Selma Lagerlöf. Me...

Av Inga-Lina - 18 december 2009 20:52

Kan inte fatta att det är sant. Tre veckor ledigt. För första gången på tre år. Ska försöka smälta det. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards