Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Inga-Lina - 27 oktober 2007 15:54

...fick jag veta idag är en helgalen väldsomspännande tävling som går ut på att man ska skriva en roman under november månad! Precis vad jag tänkte att jag skulle göra i min ensamhet. Jag anmälde mig och det känns lite roligt. Synd bara att jag missar kick-offen på söndag, men jag kan inte, och vill inte heller, avboka skrivgruppen. Egentligen känns det lite skumt - varför håller jag på och leker så här? Jag är inte amatör utan professionell. Kanske har det med min vision i Göteborg att göra? Jag vaknade klockan tre på natten, då hade det gått två dagar av Bokmässan och jag var urförbannad på förlaget och hela världen. Plötsligt såg jag, eller kände, eller hörde ett tydligt budskap: Detta är ju bara en lek. Då släppte all ångesten, oron, missnöjet. Jag kunde bara skratta åt hela grejen med mitt otillfredställda ego. Och nu fortsätter jag alltså att leka:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards